Peurarastiohjeet ja jäsenmaksut

Peurarastit tiistaisin (2024 maksuohjeet tulossa myöhemmin)

Kaikille avoimet Peurarastit järjestetään tiistaisin klo 17.30-19.00. Rasteista tiedotetaan tiistain Kuhmolaisessa ja seuran netti- ja Facebook- sivuilla. Rastit järjestetään 9.5 - 17.9.2023 välisenä aikana.

Ajo-ohjeet löytyvät Kainuuntie 88 takapihan ilmoitustaululta sekä nettisivun Peurarasteista: https://kuhmonpeurat.sporttisaitti.com/peurarastit/ (tapahtumapaikalle linkki alleviivattu paikka kalenterissa).

Maksu: Jäsenmaksun maksaneilta ei peritä karttamaksua!  Muilta, kuin seuran jäseniltä karttamaksu 5€ / hlö. Maksu käteisellä. Vaihtoehtoisesti maksamalla Peurarastipassin 20€ / kausi, saat koko kaudelle kartat ja emit-kortin. Kainuun suunnistusseurojen alle 20-vuotiaille ilmainen.

Tiistain iltarasteilla: tule paikalle ajoissa. Valitse sopiva rata itsellesi. Ilmottaudu ratamestarille, joka kirjaa sinut maastoon lähteväksi. Saatuasi kartan, voit lähteä maastoon. Radan kierrettyäsi  ilmottaudu ehdottomasti ratamestarille, – vaikka olisit keskeyttänyt! Ratamestari kirjaa sinut pois maastosta! Ajan ottaminen on vapaaehtoista. Jos et halua aikaa näkyviin tuloksiin, kerro siitäkin ratamestarille

Omatoimirastit: Omatoimisesti rasteja voi kierrellä ke-su klo 14 asti (muutoksista  ilmoitetaan seuran nettisivujen ajankohtaisissa). Muilta, kuin seuran jäseniltä maksu  5€ / kartta Kuhmon Peurojen tilille FI67 5177 0020 0059 10. Viestikenttään: Omatoimirastit. Voit maksaa myös useamman viikon kartat kerralla.

Ratavaihtoehtoja on useampi maastosta riippuen: A-rata (vaativa), B-rata (melko vaativa), C-rata (melko helppo) ja D-rata (helppo).

Karttoja on saatavilla seuran ilmoitustaululla Kainuuntie 88 (takapihan puolella) tiistain Peurarastien jälkeen. Mikäli huomaat karttojen loppuvan, pyydämme ilmoittamaan asiasta Peurarastivastaavalle.

Maastossa on rastiliput rastipisteillä, sekä lähdössä ja maalissa.
Rastilipun luona on leimasin, josta on näkyy rastin koodi.

Karttaan merkityille, kielletyille alueille ei saa mennä! Pihapiireihin saa mennä vain
hätätapauksissa. Älä heitä roskia luontoon!

Yleisimmät karttamerkit löytyy täältä.

Antoisia hetkiä suunnistuksen ja luonnossa liikkumisen parissa!

Jäsenmaksu maksetaan Kuhmon Peurojen tilille FI67 5177 0020 0059 10

➢ aikuiset 15€,

➢ 18-vuotiaat ja nuoremmat 10 €,

Seura ei ole vakuuttanut kuntosuunnistajia, jokaisen on huolehdittava omasta tapaturmavakuutuksesta!

Lisätietoja: Pentti Manninen 040 510 0525, Peurarastivastaava
                  Mika Kähkönen 040 7155039, pj