Kiintorastit ja MOBO

Kartat ovat  1:10 000 mittakaavassa, A4- kokoa ja valmiiksi muoviin laitettu. Kartan hinta 5 euroa käteisellä. Seuran jäseniltä ei maksua.  Kysy karttaa Mikalta  040 7155039

Multikankaan kiintorastit sijaitsee reilut 5 km S-marketin valoristeyksestä Hyrynsalmen suuntaan ( tie nro.900 ). Polkurikasta mäntykangasmaastoa, josta löytyy suuriakin korkeuseroja. Alueella on kaksi ampumarataa joiden vaara-alue kylttejä pitää noudattaa ammuntojen ollessa käynnissä. Rastipisteet on uusittu 2021 kesäkuun alussa.

MOBO- rastiverkosto löytyy urheilukeskuksen ympäristöstä ja lähtöpaikka on urheilukentän huoltorakennuksen uimahallin puoleiselta nurkalta. Rasteja voi kiertää haluamassaan järjestyksessä. MOBO toimii WindowsPhone, Android ja iPhone-puhelimilla lataamalla ilmaisen sovelluksen. Ohjeet täältä.