Seuraottelu 11.6.2019 Kuhmossa.

16.2.2019

Kilpaillaan Rastilla KRV-2017 maastoissa tiistaina 11.6  klo 18.30

Lähtö sijaitsee aivan kisakeskuksen läheisyydessä ja toteutetaan väliaikalähtönä 1. minuutin välein, kaksi kilpailijaa yhtäaikaa matkaan eri radoille. Kilpailija kutsutaan 1.minuuti ennen lähtöä. Ajanotto käynnistyy kun kilpailija nollaa emitin lähtöhetkellä. Kartta annetaan kilpalijalle lähtöhetkellä. Lasten sarjojen osallistujat voi lähteä matkaan ennen klo 18.30. Kaikissa sarjoissa on normaalit radat. Ratojen pituudet 1.2 - 5,4 km.  Kartalla on uusi hakkuuaukko ja jonkinverran ajouria jotka ei näy kartassa.

Kilpailunumeroita ei käytetä.

TERVETULOA !

- kilpailukutsu

- kisakeskus

- lähtölista

Seuraottelu käytiin kuivassa mutta hieman koleassa säässä erittäin mukavalla porukalla nauttien suunnistuksellisista haasteista ja Upin keittämistä nokipannukahveista. Selvään voittoon jyräsi " massallaan " Nurmeksen Sepot. Onnea voittajille!!

Kiitos kaikille kilpailuun osallistuneille!

- tulokset

- väliajat